Fredag

Godmorgon kära varelser! Idag är det fredag, och jag är ledig! Elias också! Just nu sitter jag i soffan med min kaffekopp och kollar ikapp vloggar från veckan på youtube. Jag har jobbat i princip varje dag sedan lördags & igår även dubbelpass MEN nu är jag ledig hela helgen, woho!

I eftermiddag kommer min brorson Liam hit och vi ska äta tacos, kolla filmer och sedan ska han sova över, åh jag har längtat hela veckan sedan vi pratade om det vid påsk! Men innan han kommer vid 16 tiden ska jag bland annat städa, handla, sortera sopor (kartonger, plast etc) och duscha.

Det låter inte som mycket, men det känns inte som en lugn dag hittills haha. För att handla tar en evighet för oss eftersom vi inte har bil så vi får promenera dit och hem och kånka på allt. Aja vad gör man inte för mat!

Kommentera

