Levnadstecken, 18 April

Hej tisdag och hej ni där ute i cyberspace! Säger man fortfarande så?

Har varit lite slow som vanligt på denna plattform men tänkte bjuda på lite bilder från april månad. Tänka sig att det snart istället är Maj? Vad hände där! Jag har mest jobbat senaste tiden och försökt skaffa mig en meningsfull vardag, jobba på mig själv osv. Hur det går är en annan femma men jag tror att det går frammåt sakta men säkert.

I april har jag även fyllt år! Så numera är jag 26 år gammal. Vill egentligen inte prata mer om det då jag töntigt nog känner stor ångest inför just siffran 26. Gud, jag var ju nyss 16 liksom.

Jaja, här kommer bilderna jag nyss lovade! För tätare uppdatering kan ni ju följa mig på instagram @ susannalevin


Den 5e April var min födelsedag! Jag bakade denna tårta, trots att det bara var jag, Elias och mamma som firade. Jag ville bara ha det så helt enkelt.Processed with VSCO with hb1 preset

Sedan fick jag för mig att färga håret! Jag hade väl typ ”äntligen” fått min typ naturliga men givetvis så tröttnade jag. Har dock inte ångrat mig hittils. Men blir lite tjurig när man köper TONING som heter ljusbrun och är exakt samma som hårfärgen man har. Men så blir det svart.. Jaja that’s Life, det tvättas ju ut!img_4950

Jag käkade tacotallrik en dag. Den fina vasen fick jag i födelsedagspresent och den är från MIO!Processed with VSCO with hb2 preset

Jag shoppade lite, bla. dessa skor och kofta från H&M!img_4951

Jag och Elias odlar basilika i köket, och jag bakade blåbärspaj. Muuuums!img_4952

Och sedan myste jag men den veckorliga ansiktsmasken. Denna är den oranga från Loreal! Är helt kär i den, min hy lyser verkligen efteråt.Processed with VSCO with a5 preset

 

Puss och kram!

Kommentera

