Ledig mitt i veckan

Hej, igen.

Idag är jag ledig! Så jag äter frukost i sängen och tittar på sista avsnitten Girls. Åh jag vill inte att det ska ta slut. Serien slutar verkligen på topp dock, shit Lena Dunham sicket geni.

Processed with VSCO with hb1 preset

Målade även om mitt sovrum för några veckor sedan. Vi kunde inte bestämma oss för färg så vi fegade ur och körde på vitt. Men rummet känns redan så mycket större och ljusare. Vi ska dock sätta upp lite mer på väggarna, vi har bara inte listat ut vad än..

Processed with VSCO with hb1 preset

2 thoughts on “Ledig mitt i veckan

Kommentera

