KEVIN MURPHY

Hej på er! Och så var det söndag igen…

Igår var det dags att köpa schampoo & balsam igen då mitt är nära att ta slut. Jag brukar växla mellan att köpa från Joico, Maria Nila & Kevin Murphy. I London köpte jag enorma från Maria Nila, men tog ej med mig dom hem då det tog sån plats i väskan. Så i Januari när jag flyttade hem köpte jag från Joicios guldserie! Dom tog precis slut och har då alltså räckt i 2 månader, vilket inte är jättelänge men jag använder ganska mycket om jag ska vara ärlig… 

Så – igår blev det Kevin Murphy igen! Dom är dyrast av de jag brukar köpa så det bränner ju lite i plånkan men jag älskar att ta hand om mitt hår, så jag tycker det är värt det.

 På Lyko just nu i affär fick man schampoo & balsam för 499:-, så jag passade på. Annars kostar dom ca 260:- till 300:- styck! 

Ha en fin söndag, puss! 

Kommentera

