En ny CC Cream

Hej underbara ni! Äntligen fredag, am I right? Jag var till och med ledig idag, gud så skönt. Jag fick nyss hem en CC Cream på posten som jag gärna vill göra en recension och first impression på, så den videon kommer upp imorgon bitti, spännande va?  Det är första gången jag använder en CC Cream, då jag vanligtvis gillar heltäckande foundations.

Nedan kan ni se resultatet på bild, men imorgon berättar jag vilken CC Cream det är, samt min åsikt på produkten och om det är värt pengarna.
Puss!

Namnlös design (3)

Kommentera

