SMINKTUTORIAL

Hej på er! Igår började våren, och jag hade nästan glömt hur underbar svensk vår kunde vara. Även idag har vädret varit helt fantastiskt! Så jävla knäppt egentligen med tanke på att det varit snöstorm hela veckan? haha.

Men iallafall, jag satte mig och spelade in en tutorial igår medans jag sminkade mig! Om ni är intresserade kan ni titta på den nedan! Denna är med en såkallad voice over där jag berättar samtidigt som jag sminkar mig. Jag vet inte än vad jag föredrar så jag testar mig fram lite. Please let me know vad ni föredrar? Puss!

Kommentera

