En sämre fredag

Hej på er! Varning för tråkigt och icke skönthetsrelaterat inlägg.
Jag har haft en sån kass dag idag. Jag har varit trött, haft huvudvärk och ångest. Känt mig allmänt inte på humör. Spenderade dagen med att se alla avsnitt Riverdale som kommit ut på Netflix, och nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Har noll lust att lämna mitt hem. Vill mest gå och lägga mig så att det kan bli en ny dag. Brukar ni också ha sånna här dagar? Jag vet att jag inte är ensam.

Hittade bilden nedan från en liten bättre och piffigare dag. Nu ser jag väl ungefär ut som att jag legat hemma och varit magsjuk en vecka, ni vet den snyggheten.

p1140595

Sorry för ett trist inlägg men man är ju bara mänsklig, allt kan ju inte alltid vara på topp.

Puss och kram på er

Kommentera

