Varför blir jag som ett barn inför min 26 års dag?

Hej fina ni! Även om jag närmar mig 26 år här i livet (alltså, va? jag är verkligen skitgammal.) så blir jag fortfarande som ett barn inför varje födelsedag. Och även om jag vet att materiella ting inte betyder som annat gör, tyckte jag även det kunde vara kul att sy ihop en liten önskelista här. Om inte annat kan ni se det som presenttips till andra ni vill ge något fint till.

bo%cc%88ckerklocka

Böcker – Adlibris
Makeup Geek ögonskuggor – Madlady eller Beauty Bay
Too Faced Cocoa Contour Palette – Sephora
Vas & Prydnad – MIO
Klocka – CLUSE (Finns på bla Zalando & Åhlens)
Apple TV – Elgiganten
Morphe Sminkborstar – Beauty Bay eller Brallis.se

Kommentera

