GOLD AND GLOW AND BROWS OH MY //februari-känslor

 

namnlo%cc%88s-designr jag är sysslolös, något jag för övrigt är ganska mycket nuförtiden eftersom jag för tillfället är arbetslös, score, så brukar jag hänga inne på Pinterest. Det är en härlig känsla av inspiration och drömmar blandat med en hemsk känsla av ångest och vill ha.

Förutom inredning och citat (som jag re:pinnar mest) så är det vackra ansikten och smink jag älskar att bläddra bland. Kollaget här gör mig kär och galen på samma gång.
Jag heter susannalevin föresten för er som vill följa mig på Pinterest!

Annars då, mjo. Till helgen får jag äntligen tillgång till min egna lägenhet igen, jag hyrde nämnligen ut den i andra hand senaste året medans vi bodde i London. Ett beslut jag är väldigt glad över nu när vi är tillbaka i Sverige. Jag trodde först att jag inte skulle komma tillbaka från London, eller att jag iallafall skulle vara borta över ett år, så det var nära att jag sa upp lägenheten helt! Det största anledningen till att jag inte gjorde det egentligen var för att jag inte hade någonstanns att göra av mina stora möbler och jag orkade inte tömma hela mitt förråd, haha. Men nu är jag och Elias superglada över att ha den lägenheten, annars vet jag inte vart vi skulle bo. Senaste månaden har jag ju bott hos min mamma, och det är ju underbart eftersom jag varit ifrån henne så länge, men jag är ändå snart 26 år gammal så att bo ”hemma” är inte helt optimalt. Jag är ju så van att bo ensam, eller med Elias så jag och mamma kan gå varann på nerverna när det blir för intensivt.

Som jag nämnde i förbifarten ovan så är jag även arbetslös, men även jobbsökande förtillfället. Känner verkligen att jag behöver komma igång och jobba NU, för jag har nu inte arbetat på 4 månader, och hela kroppen blir så trött, jag känner mig hängig och jättedeppig när jag vaknar utan syfte varje dag (eller så känns det iallafall.) Får känslor tillbaka till när jag hade min grava depression för 6 år sedan, då jobbade jag inte heller och lämnade knappt hemmet, något som gör allt mycket värre i längden. Iallafall för mig. Det var även innan jag hittade träningen som blev min medicin. Kroppen blir så trött verkligen.

Så! Nu vill jag ha rutiner igen, haha. Kände att jag gled ifrån smink-temat lite men detta är trots allt min blogg, även om det är en skönhetsblogg så lär det ju krypa in lite privata grejer också. I’m just human! Puss på er sålänge.

 

Kommentera

