HALO // Bitten & Shimma Shimma

Hej fina varelser! Idag skulle jag testa 2 av de nya ögonskuggorna från MUG som jag inte än hunnit testa, en matt röd vid namn ”Bitten” och en vitskimmrig som heter ”Shimma Shimma”. Blev väldigt nöjd med resultatet, men tyvärr kanske jag inte lägga upp en tutorial på det som jag hade tänkt.  Kanske! Eftersom jag endast använder mig utav dagsljus så blev denna videon heimg_2768lt enkelt inte bra, den började bra med sedan blev det mörkare och mörkare ute och ja. jag antar att jag började filma för sent helt enkelt, så i apologize! Kanske kan rädda den, får se vad jag kan hitta på i iMovie. Inget är omöjligt! Isånnafall kommer nog denna videon ut imorgon em. eller på måndag.

Jag såg nu även ikväll att Jaclyn Hill OCH en annan sminktjej jag följer på Instagram hade gjort väldigt liknande sminkningar idag. Rött är rätt helt enkelt!

På bilden nedan ser ni en bättre vy över ögonlocken, där magin sitter enligt mig. Jag tror att en sånhär sminkning jag försökte mig på kallas för ”Halo” (Dvs när mittendelen av locket är skimrigt och ljusare medans färgen sitter kring, om ni förstår.)

Men nu är det läggdags för mig, hoppas ni haft en fin lördag, puss!

img_2760

Kommentera

