Sminkbord//Inspiration

Hej på er! Gillar ni min nya bloggdesign? Jag har främst en ny header, men jag märkte att den endast går att se fullt om man tittar på datorn eller surfplatta, inte i telefoner.. suck. Får se om jag kan göra något åt det!

Sitter just nu och kollar lite inför flytten om 3 veckor, då flyttar jag ifrån mitt tillfälliga boende hos mamma och in i min gamla lägenhet igen med Elias, längtar ihjäl mig. Det jag kikar på nu är sminkbord till sovrummet. Jag tänker mig något som inte tar upp allt för mycket plats då det ändå är mitt och Elias sovrum, men jag måste ändå få plats med allt. Nedan ser ni lite inspirationsbilder från bla. Pinterest. (Jag heter ”susannalevin” på Pinterest för er som vill följa mig där, använder den appen väääldigt mycket hehe.)

picmonkey-collagepicmonkey-collage2

Tror jag gillar bilden längst uppe till höger mest, det känns mest kompakt och vi har inte så mycket plats. Får se vad Elias tycker också! Vad tycker ni?

Puss!

Kommentera

