Vad jag drömmer om på nätterna

Hej på er!
Detta drömmer jag om just nu. Det har väl blivit lite av ett skämt mellan Elias och min mamma om hur mycket jag tjatar om Too Faced Contour paletten här hemma haha.
På bilden ser ni annars:
  • Makeup Forever HD Foundation Stick
  • Too Faced Cocoa Contour Palette i Light
  • Zoeva Brushes (Zoeva, Sigma eller Morphe önskas, speciellt Morphes E2 brush..)
  • Liquid Lipsticks, dessa är från Kat Von D
  • Morphe Eyeshadow Palette 35Os
  • Laura Mercier Tranclusent Setting Powder *drägglar*
  • Mac Pro Longwear Concealer
  • Jaclyn hill x Becca highlighting Palette. *Gråter*

skarmavbild-2017-01-27-kl-16-32-33

2 thoughts on “Vad jag drömmer om på nätterna

Kommentera

