Sminktutorial – Too Faced Chocolate Bar Palette

Hej igen!
Alltså ni måste ju tycka att jag lägger upp videons non stop här, men när jag började så insåg jag hur kul det var och jag förstår verkligen varför folk fastnar i Youtube-träsket! Trodde faktiskt inte att jag skulle vara en sån som lägger upp sminkvideos men det känns som att det kommer bli något återkommande här. Hoppas ni gillar den idén! Jag har ju väldigt länge haft ett stort intresse för smink men har varit nedlåtande mot mig själv och inte tyckt att jag varit särskilt duktig på det, och jag är ju inte proffs över huvudtaget. Men i mina videos är det även övning för mig! Och framförallt så är det roligt, det är det jag väljer att fokusera på.
Som denna videon nedan tillexempel, första gången jag gör en sådan look med hjälp av tejp, haha!
Hoppas ni gillar det,

Puss och Kram!

Kommentera

