Taxfree-shopping // NARS & Sleek

Hej på er! Nu är jag hemkommen i Sverige och har även behövt lämna in min dator på lagning, så jag kan tyvärr inte göra fler videos förens den är tillbaka (För det hade jag faktiskt tänkt göra!)

När jag skulle flyga från Heathrow i onsdags kunde jag inte låta bli att göra lite taxfree-shopping, det blev 2st ögonskuggspaletter från Sleek samt en väldigt efterlängtad bronzer från Nars! Tänkte att jag skulle spela in en video med swatches på skuggorna samt göra någonting med dom, men måste somsagt avvakta lite :”( Intrycket hittills av allt detta är bra, är mycket nöjd med mina köp!

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

puss och kram

Kommentera

