Min första smink tutorial! ♡

 

Godmorgon fina varelser. Nu finns äntligen min första smink tutorial uppe på min youtube kanal! Det är helt enkelt bara såhär jag sminkar mig till vardags, och jag vet att jag inte är något proffs. Kan i framtiden även göra lite roligare men om du vill se en enkel video på hur jag personligen sminkar mig till vardags så kan ni kika nedan.

Puss och Kram!


I beskrivningen på youtube till videon listar jag alla produkter som jag använder samt länkar till vart du kan köpa dom i Sverige.

Kommentera

