Ett torsdags ansikte

img_1085

Hej på er! Idag har jag spelat in min första smink tutorial på min vardagssminkning, den ni kan se ovan på bilden. Jag har aldrig gjort något liknande innan så det var väldigt roligt, och nervöst haha!
Jag är väldigt smink intresserad, och älskar att sminka men när det kommer till mitt egna ansikte så är jag inte bekväm med för mycket färger så det blir ofta väldigt naturliga färger som passar min hudton. Eftersom det är väldigt nytt för mig bestämde jag mig för att köra just min varje dag-look, och när jag blivit lite mer van så kan vi avancera lite.


Kika in här imorgon igen för att se videon, och även få reda på vad för sminkprodukter jag använt på bilden. Om ni vill få notis om videos i framtiden kan ni nu redan prenumerera på mitt youtube-konto, ni hittar det HÄR!

Puss och Kram! ♥

Kommentera

