Välkommen till min blogg!

Åh hej på dig, vad kul att du hittat hit!
Jag heter Susanna Levin, jag är 25 år gammal och jag är väl lagom (väldigt) intresserad av skönhet, smink, hårvård och allt annat i de kategorierna.

Jag har tidigare bloggat i flera år, utan någon specifik ”nisch” och även om jag älskat det så har det varit svårt för mig att hålla uppdateringarna igång. Mest egentligen för att missar man att uppdatera en personlig blogg på en vecka eller två, då har det för mig iallafall känts som att det är såå mycket jag måste blogga om vilket istället har gjort att jag inte orkat eller känt att jag har haft tid alls. Och jag har varit så förvirrad! Vad ska man blogga om liksom i en personlig blogg? Mitt liv är inte så intressant att jag har något att skriva varje dag, haha!
Men jag är väldigt genuin exalterad över att starta denna skönhetsbloggen och jag hoppas verkligen att ni vill stanna kvar och kika in då och då!

Mer om mig, jag bor för tillfället i London sedan ungefär ett år tillbaka men ska snart flytta tillbaka hem till Sverige igen, och jag längtar! Jag är utbildad undersköterska och älskar att sjunga, jag har även en youtube kanal där jag laddar upp covers. Men denna bloggen är all about beauty!

Så lite vad jag har tänkt då;
Jag tänkte ge tips på smink och hud/hårvård, dyrt som billigt. Visa olika skönhetsrutiner, recensera olika produkter och bara ha det mysigt här egentligen. Kanske till och med någon tutorial när jag känner mig varm i kläderna (eller skorna, vad säger man?) Det är inte heller helt omöjligt att det smygs in lite mode och stil. Största förändringen egentligen tillskillnad från min andra blogg är att den inte kommer vara personlig alls. Lättsmält och mysig!

Snälla kommentera om ni undrar något eller vill tipsa om något, jag kan även mejlas på: susannalevin_@live.se
Puss och Kram!

Kommentera

